Jobner kantelt de traditionele arbeidsmarkt door opdrachtgevers en freelancers zo efficiënt en transparant mogelijk aan elkaar te koppelen. Jobner is een landelijke dekkend platform met gescreende freelancers, met ieder hun eigen expertise.
Jobner combineert kwaliteit, flexibiliteit en persoonlijke service in een vernieuwd online platform. Onze opdrachtgevers zijn met name actief horeca/hospitality, retail, en logistiek en customer service.
Er vindt een gesprek plaats met een nieuwe aanbieder voordat deze actief mag worden op het platform.
Er wordt een ID check uitgevoerd door het platform.
Het platform heeft eigen manieren om de betrouwbaarheid van kandidaten te controleren, zoals een social media checks, namelijk KvK check en BTW ID.
Het platform controleert niet de kandidaat in het bezit is van specifieke papieren (zoals rijbewijs, VCA certificaat, etc.) wanneer deze benodigd zijn voor het uitvoeren van een opdracht.
De gemiddelde doorlooptijd van het eerste contact totdat de aanbieder als beschikbaar staat op het platform is een paar minuten
De volgende informatie wordt getoond op het profiel van de aanbieder: foto, naam, telefoonnummer, adres, mailadres, werkervaring, rating in sterren, rating geschreven tekst, motivatie/bio/competenties.
De rechtsvorm van de aanbieder op dit platform is ZZP en IB47
Aanbieders op dit platform zijn tijdens het uitvoeren van werk niet via het platform verzekerd, dit dient een aanbieder zelf te organiseren.
De prijsstelling voor een opdracht of uurtarief wordt bepaald door de opdrachtgever, de aanbieder kan vervolgens een tegenbod met motivatie indienen.
Het platform geeft als volgt sturing op de tarieven: er is een minimum tarief van 13euro en in de communicatie wordt gesproken over gemiddelden per discipline.
Alle gecommuniceerde tarieven richting de aanbieder zijn exclusief commissie
Alle gecommuniceerde tarieven richting de klant zijn inclusief commissie
Het duurt maximaal 3 dagen voordat een vergoeding wordt uitbetaald na het uitvoeren van een klus.
Er zijn manieren beschikbaar om de uitbetaling te versnellen
Een aanbieder krijgt gegarandeerd uitbetaald, ook al zijn er betalingsproblemen of een conflict met de klant.
De match tussen aanbieder en klant komt als volgt tot stand: opdrachtgevers kunnen 24/7 vanuit een persoonlijk dashboard losse jobs en shifts voor langere tijd beschikbaar stellen. Geïnteresseerde freelancers reageren vanuit persoonlijke interesse en onderbouwen dit met een korte motivatie. Alle opdrachtgevers bevestigen o.b.v. het profiel, de reviews en de motivatie van de freelancers zelf de beste match.
Op de website wordt toelichting gegeven op de manier waarop de match tot stand wordt gebracht.
Er wordt voor de matching geen gebruik gemaakt van algoritmes.
Op de website wordt geen toelichting gegeven op de gebruikte algoritmes.
Het platform heeft de onderstaande activiteiten geautomatiseerd door middel van een algoritme:
Het platform maakt gebruik van een systeem om het werk van de aanbieder te beoordelen.
Het platform stimuleert klanten om een review achter te laten. Het achterlaten van een sterren review is verplicht, een geschreven rating is optioneel.
De gemiddelde review score wordt als volgt berekend: een gemiddelde van het totaal aantal sterren.
Bij conflict is er ruimte voor hoor- en wederhoor, waarna de score kan worden aangepast.
De klant kan de score achteraf aanpassen.
Er zijn geen consequenties aan een lage score verbonden.
De aanbieder kan de klant beoordelen.